달콤한 인생

Portal2 Ending Song(포탈2 엔딩송) - Want You Gone











 Well, here we are again

아, 다시 만났네요!

It's always such a pleasure

만남은 항상 즐겁죠

Remember when you tried to kill me twice?

당신이 날 두번 죽이려고 했던 걸 기억해요?

Oh how we laughed and laughed

우리가 얼마나 웃고 웃었는지

Except I wasn't laughing

난 웃지 않았지만

Under the circumstances

그런 상황 속에서도

I've been shockingly nice

나는 정말로 착했지요

 

You want your freedom?

자유를 얻고 싶어요?

Take it

가져가요

That's what I'm counting on

그게 내가 기대하고 있는 거에요.

I used to want you dead

난 당신이 죽길 바랬었죠

But

하지만

Now I only want you gone

이젠 당신이 그저 가길 바래요

 

She was a lot like you

그녀는 당신을 많이 닮았어요

maybe not quite as heavy

당신보다 덜 무겁긴 하지만요

Now little Caroline is in here too

이제 작은 캐롤라인도 여기에 있어요

One day they woke me up

어느날 그들이 날 깨웠죠

So I could live forever

내가 영원히 살수 있게 하도록

It's such a shame

안됬네요

the same will never happen to you

이런 일이 당신에겐 일어나지 않을 거니까

 

You've got your short sad life left

이제 당신은 짧고 슬픈 인생이 남았군요

That's what I'm counting on

그게 내가 기대하는 거에요

I'll let you get right to it

빨리 하는게 좋겠어요

Now I want you gone

난 당신이 그저 가주길 바래요

 

Goodbye, my only friend

잘가요, 나의 유일한 친구

Oh, did you think I meant you?

오, 그게 당신인줄 아나요?

That would be funny

If it weren't so sad

이렇게 슬프지 않았다면 그것도 재밌었겠죠

Well you have been replaced

뭐, 당신은 이제 교체됐어요

I don't need anyone now

이제 괸찮아요

When I delete you maybe

I'll stop feeling so bad

내가 당신을 지운다면 나는 괸찮아 질것 같아요


 

Go make some new disasters

가서 새로운 말썽을 일으켜요

That's what I'm counting on

그게 내가 기대하는 거에요

You're someone else's problem

당신은 다른 사람의 문제가 되겠죠

Now I only want you gone x 2

난 당신이 그저 가주길 바래요

Now I only want you gone♥

난 당신이 그저 가주길 바래요

이 글을 공유합시다

facebook twitter googleplus kakaostory naver